影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

阿妈买菜经

http://ent.sina.com.cn 2006年10月19日10:20 南方都市报

  粤讲粤明□小超

  呢个礼拜日,阿妈要我陪佢去买餸。

  呢一次,先知原来买菜一啲都唔简单。好似猪肉咁,边个部位点煮先好食,原来都好有讲究噶。有个阿叔卖啲生鱼特别贵,话响山沟捞噶,我妈即刻就买咗两条。我觉得奇怪
:“佢卖啲鱼有咩唔同啊?”我妈话:“你睩大个眼睇下啦,呢几条鱼个肚係咪特别细?野生啲鱼唔似人工饲养嗰啲有咁多嘢食,个肚冇油水特别细,但係食起来会比人工饲养嗰啲好味好多噶。”唔单止咁,我妈连买青菜都好讲究噶,太绿油油嗰啲,阿妈话化肥落得多唔好食嘅。

  我哋又来到生果摊前,有个档主即刻行过来:“刘姨,买柑啦,啲柑好靓噶!”我妈睄佐几眼:“依家啲柑呢,睇上去就黄黚黚,讲唔定酸到盲佬都识开眼,唔买唔买。”然后就去帮衬隔离嗰档。我好奇怪,因为嗰档生果睇上去都几靓啊!阿妈话:“黄皮食熟唔食生,我日日都帮衬佢,点知佢会唔会当我戆居呃啊?要佢知道你会帮衬人哋,有竞争对手,佢先唔敢呃你啊!”

  返到屋企,阿妈将啱先买嘅嘢一样样过秤。我话:“就算俾人呃咗,唔通你仲返去问佢攞番咩?”阿妈话:“我称下就知道边个做生意唔老实,呢次呃咗我,以后就唔使指意我会帮衬佢,比人呃咗都要心中有数啊!”

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有