影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

阿妈十大口头禅

http://ent.sina.com.cn 2006年10月24日10:17 南方都市报

  粤讲粤明

  □fengcici

  1.着多件衫呀!(不论寒冷或酷热天气警告都会听到);

  2.生嚿叉烧好过生你!(点解係叉烧?双拼叉鸡会唔会好啲?)

  3.隔离陈师奶个仔读书都唔知几叻。(係啰,你都话“唔知”啰,讲黎把鬼咩。)

  4.早啲瞓啦,晚晚都咁夜瞓,听朝返工返学唔够精神吖!(仔:阿妈,听日星期日喎!)

  5.第二样嘢冇见你咁叻,驳咀你就最叻!(都唔够你买嘢嗰阵讲价咁叻。)

  6.睇电视唔好坐咁埋呀,睇坏对眼吖!(阿妈,太迟啦,就係对眼坏咗先要坐咁埋睇。)

  7.叫咗你唔好夜晚洗头,“第二日”老咗你就知!(第二日咁快就老咗……)

  8.得闲带个女仔返黎食饭啦。(带男仔得唔得吖?)

  9.几时结婚呀?(结婚,结婚,结完就分,有乜好结喎?)

  10.成日挂住买衫,买到成屋都係你啲衫!(你啲衫好似仲多……)

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有