影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

买瓜“复仇”记

http://ent.sina.com.cn 2006年10月31日10:29 南方都市报

  粤讲粤明

  □曾锦燊

  日前,有朋自远方来不亦乐乎!但係我朋友就乐唔起来——原来佢啱啱出客运站门口,有人大叫“一蚊一件哈密瓜”,朋友嘅四岁细路话要食。畀钱嘅时候,卖瓜人却收5蚊—
—原来嗰嚿瓜度有四处浅浅嘅刀口,佢就话係五件,要收五蚊。面对卖瓜人好恶嗰样,人生地不熟嘅朋友唯有乖乖就范。

  呢件事激嬲咗我。呢个客运站就喺我屋企附近,我暗暗发誓,有机会一定要玩玩嗰个衰仔!

  某日,机会来喇——我嘅朋友,外号“大只强”来访。佢生得牛高马大,好有煞气。佢返屋企等车嘅公交车站就喺嗰个客运站门口。话别嗰阵,我要送佢上车,大只强话:“今日点解咁客气呀?”我话:“有条件呀!”随后我将计划讲畀佢听,“君子动口不动手,你只要扮下嘢就得喇!”“噉就‘易过借火’喇!”

  冇几耐,我哋去到客运站,就睇到我朋友讲嗰个中年卖瓜人仲响度呃神骗鬼。我叫大只强暂且留步,免打草惊蛇,我先行过去。

  “一蚊一件,快来买啊!”嗰个家伙一见有人行埋,就大声噉啀。我攞起两件,话:“咁大件,真係抵食!”将两蚊鸡递过去。“咩话?呢嚿係10件来噶,你数下!”佢话。我冷笑一声,攞出铰剪仔,将嗰两张一蚊纸轻轻剪咗八下,然后一“页”一“页”噉数:“唔该你睇清楚!呢度係10蚊来噶!”

  “有冇搞错吖!”佢啱啱想发恶,忽见身边唔知几时企咗个双手叉腰、黑脸黑口嘅彪形大汉,即刻软晒:“我唔卖喇!”大只强话:“人係你,鬼又係你!你话点就点?!”卖瓜人呢次终于见到“恶人”喇,喇喇声将啲瓜装好交畀大只强。係围观者嘅支持、喝声中,我哋两个大摇大摆而去。然后揾个垃圾筒掟低(怕有害健康)。

  之后谂起来,我咁样做虽然出咗口气,但毁损人民币亦唔应该。大家千祈唔好学呀!若果撞到同类事情,仲係报警为妙呀!

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有