影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

平台之祸

http://ent.sina.com.cn 2006年11月21日10:14 南方都市报

  粤讲粤明

  □卢碧玲

  我屋企喺老城区嘅三楼。二楼嗰度有个大平台连接住南、北楼。唔知几时开始,住平台边嗰一户开始扩张,将钢窗改成门口出入,再用铁皮搭建起超大嘅簷篷。之后第啲住户
亦有样学样,冇几耐,成个平台都畀铁皮覆盖晒。呢度冇物管,平台亦唔向马路,“并唔影响市容”,所以投诉无效。

  灾难从此降临,三楼各住户开始当灾。四至八楼掟落嚟啲胶袋呀胶樽呀等各种垃圾就喺我睡房窗下。无奈之下我准备咗一条好长的竹,因应垃圾的“厚度”不定期展开“推送”行动;距离太远嘅,就揾机会下气咁求楼下住户“唔该帮手清请”。

  某日,忽闻窗外飘嚟阵阵浓郁之味,搜索之后,原来外面窗脚有督猫屎!唉,呢回用“竹功”都无用啦!只有用“水攻”啦!更加激气嘅係,猫中意追味,疴咗一次就晚晚如期而至。因难以掌握其准确位置,试过喷杀虫剂、撒石灰、老鼠药都冇效。最尾想到用电线电,但经过朋友“铁皮会导电,若果电死下边个屋主你就大镬”嘅忠告后,又放弃埋。最终,起床之后挽一大桶水,一壳一壳噉对住外面嘅“患处”冲,成为每朝必修功课……

  一年前,借住拆网之东风,本人借机展开天女散花式嘅投诉,呢啲簷篷终于连同防盗网一齐拆晒,嗰日高兴到一味想烧炮仗!

  边知,我高兴得太早啦!簷篷虽拆,平台住户嘅“窗改门”还在,佢哋依旧重喺平台度开洗衣机、晾晒等——以前声音不过畀违建物所隔啫,如今送走咗视觉同嗅觉污染,又迎来佐听觉污染。下边左边嗰户男主人係的士佬,佢落班冲凉后约12点半开动洗衣机顺便淋花之时,正係我刚入梦之际。而正对下边嘅嗰户女主人仲离谱,经常凌晨三四点先晾衫,仲出死力噉扬,“篷!篷!”之声搞到我梦中成个弹起。

  最近接到通知,因建地铁本楼拆迁。阿弥陀佛!这苦日子总算係真正熬到尽头啦!

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有