影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

黄子华语录(三)

http://ent.sina.com.cn 2006年11月28日10:12 南方都市报

  港人讲嘢

  □Inzaggio

  1.爱情

  白雪公主,几咁纯洁无瑕。但係谂真啲,白雪公主,识得嗰个係王子,灰姑娘识嗰个又係王子;有个有特殊嗜好,中意锡青蛙嘅女人锡咗只青蛙一啖,只青蛙变出嚟嘅又係王子!有冇人谂过根本个王子係同一个人呢?根本呢个王子都不知几花心,周围媾女,仲无良到扮青蛙去媾添!

  (细个嗰阵由于受童话影响,成日发梦想做一只田鸡,可以识倒幼稚园隔离班嗰个嘉欣,同佢一齐玩煮饭仔;大个终于愿望成真喇,不过个愿望出现咗小小偏差,係变咗一个冇咩女仔想识嘅“四眼”田鸡。)

  2.“鬼叫蛤乸净係夹乸唔夹公咩?”

  (一只青蛙跳落水,两只眼时四条腿,呱,呱:“做咩成日搵我嚟讲啊?!”)

  3.泳池

  黄子华(下简称“黄”):去公众泳池嗰啲唔係叫做游水,嗰啲叫做浸水。因为喺公众泳池游,只可以用一种泳式,就係弹式,同一个位,弹下弹下。

  张达明(下简称“张”):如果係高手可以用自由式,但係要潜落水底嗰度用。

  黄:点解香港啲泳池咁鬼迫嘅呢?

  张:唔好问啊,趁人多你好快啲浸下。等阵所有人上晒水嗰阵,你就会发觉,个池啲水原来到膝头哥咖咋!你去浸脚趾啦,下次。

  黄:其实我哋香港人都习惯咗人多,去浸下水都好。但係可惜嘅係,呢啲水,唔係一般水,呢啲係暖水!你成日喺泳池度会发觉有啲人,全身唔喐,眼碌碌。

  张:哦,你喺泳池屙尿,咁冇公德心!由细到大我老窦都教我咖啦,急尿,去隔离池啊嘛!

  黄:所以我喺度趁呢个机会,同你啲僆仔讲啊!游游吓小童池就走过嚟大人池,擒喺个池边,唔好话我听係学游水啊!

  张:特别係擒正喺喷水口嗰啲啊!想毁尸灭迹啊!

  (所以无论係港人定係我哋广人都要有良好嘅公德心啊,要不断提高自身修养;公民素质教育,任重而道远啊……)

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有