影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

笑话三则

http://ent.sina.com.cn 2006年12月19日14:44 南方都市报

  疯狂粤语

  □薛锵

  1.有个着住一身姣婆蓝嘅肥师奶迫巴士迫到死死下,啱啱攞住扶手企定,就见到个孭住书包嘅细路女企起身,好似想让位畀佢坐咁。肥师奶即刻揿低个细路女,话佢好乖,有
礼貌,又话大人企下冇乜所谓,细路女企唔稳跌亲就唔好嘞。到咗下一个站,个细路女正想话企起身又畀佢揿低,个肥师奶话自己咁大份,身壮力健,唔使人哋照顾嘅。又到站嘞,个细路女俾佢揿低之后大声嗌,肥师奶话你嗌乜啫?佢惊到眼定定咁望住个肥师奶话:“阿姨,我嘅屋企都过咗几个站喇,你点解仲唔肯畀我落车噶?”

  2.阿辉仔搭地铁去尖沙咀,佢一路都喺处噍香口胶,有个伯爷婆就一路係咁望实佢,佢觉得好奇怪。落车之后嚟到出口,点知又见到嗰个伯爷婆跟住佢,行埋嚟之后仲好大声咁同佢讲:“书院仔,你啱先喺搭地铁嗰阵时一路口噏噏噉同我讲乜嘢吖?我嘅耳仔聋咗,一啲都听唔到。以后记住搭地铁嗰阵千祈唔好同我讲嘢,知道吗?”

  3.阿福係个烟铲嚟嘅,有一日,佢去一间士多度买嘢,问个事头婆攞支啤酒嚟睇,睇咗下就大大声噉话唔买唔买。跟住自己就攞咗樽可乐,睇咗下就对个事头婆讲:“唔该你换一包公仔面畀我。”攞咗公仔面又话换曲奇,攞咗曲奇又话换包烟仔,攞咗包烟仔之后转过身就想走。个事头婆即刻扯住佢要佢畀钱,佢就话:“我又冇买嘢,畀乜钱吖?”事头婆话:“你攞咗包烟仔喎。”阿福就话:“烟仔係我用曲奇饼换嘅。”事头婆话:“咁曲奇饼呢?”阿福又话:“曲奇饼係我用公仔面换嘅。公仔面又系我用樽可乐换嘅。”事头婆话:“咁嗰支啤酒呢?”阿福就话:“我睇咗下就话咗唔买个噃,你唔记得咩?咁冇记性,点学人做生意吖?”

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有