影音娱乐 新浪首页 > 影音娱乐 > >正文

广州播客第廿二期

http://ent.sina.com.cn 2006年12月28日10:24 南方都市报

  同声同气

  □阿展专栏

  1.母:“烚熟狗头咁,唔使问阿贵,实係又问我攞钱啦。”子:“点解你知嘅?”母:“唔通生仔都唔知仔心肝咩?呢次又买乜嘢啊?”子:“买波鞋之嘛。”母:“叫你老
窦畀啦。”

  ——公园前地铁站,一对母子边走边谈。

  2.“唔好意思,饮茶卜位先啦,几位啊?”

  ——每逢节假日,早茶时间,广州几大茶楼大门一开,霸位的茶客蜂拥而进,瞬间已经满座,迟来的茶客只好向咨客小姐“卜位”(登记轮号),咨客小姐会对你这样说。

  3.“上唔到啦靓女,第二架啦。”“你老婆就第二嫁。”“係就发达啦!”

  ——东湖路口巴士站,来了一辆挤满人的35路巴士,车门打开,站在车门口的男乘客对正要挤上车的靓女这样说,靓女认为话中有话,愤然反击,男乘客也没有生气,一笑置之。

  4.“你平时中意睇乜嘢电视节目啊?”“最中意睇《城市凸搜》”“你认为一个节目主持人,要有边啲条件呢?”“要靓,要识讲嘢,同埋有‘丘袜感’。”“嗱,你形象唔错,声线响亮,有条件做主持人嘅。不过,你啲广州话就要讲番正啲先得。譬如:系‘城市特搜’,唔系‘城市凸搜’,仲有,‘

幽默感’,墨水个墨,唔係‘丘袜感’。注意唔好咁多懒音,返去多啲练习,唔好灰心,下次嚟过。好唔好?”

  ——某电视台主持人招聘会面试现场,一位靓女只答了两个问题,面试就结束了。

爱问(iAsk.com)


收藏此页 多种方式看新闻下载点点通打印】【关闭



影音娱乐意见反馈留言板
电话:010-62647003 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

Copyright © 1996-2006 SINA Corporation, All Rights Reserved

新浪公司 版权所有