不支持Flash
影音娱乐

动物王国嘅军事化管理

http://www.sina.com.cn 2007年01月19日11:18 南方都市报

  白话愚言

  □Pippo阮

  动物王国有一位新成员,佢复姓曹犬,名叫巴闭,係一只哈巴狗。曹犬巴闭同狐狸秘书好熟,见到个死党捞得咁掂,佢都想搵啲嘢搞下。于是,佢就叫狐狸秘书同狮子哥讲,有一种军队化嘅管理,可以通过操练,令到大家更有纪律,更加正规,噉样大人您咪可以更好噉管理动物王国咯。狮子哥觉得呢个办法唔错啊,就叫狐狸秘书去跟进。噉秘书就趁势推荐,话曹犬巴闭从人类社会留学返嚟,曾经做过军犬(其实佢畀人养喺后勤饭堂入边,赶过下老鼠噉啫)。佢识唔少训练嘅方法,可以胜任呢项工作。

  狮子哥话好啊,噉就即刻成立咗一个类军队化管理办公室,畀曹犬巴闭一个衔头——类军队化总指挥,首先喺猫科类动物区开展类军队化训练嘅试点工作。曹犬巴闭重谂咗一个好大嘅名堂:学习借鉴人类有纪律、够先进嘅特点,全力打造一支高水平、高素质嘅动物队伍!

  噉就惨咯,啲狮、虎、豹、猫等等都要捉晒过嚟,一日到黑,唔係立正、睇齐,就係左转、敬礼,真係苦过弟弟。曹犬巴闭又好醒目喔,成日邀请狮子哥过嚟参观指导,离远见到揸fit人就伸恒条脷冲埋去报告操练情况,又猛咁指挥啲狮、虎、豹、猫向住狮子哥嗰个方向练习敬礼,仲成日抹汗(虽然狗冇汗腺),扮晒好落力辛苦添。见到成班人排晒队列噉行来行去,又成日向住自己敬礼,嗰种感觉梗係梳乎啦。狮子哥就赞咗总指挥两句,又肯定咗佢嘅付出。今次曹犬巴闭就变咗瓦檐狮子——叻到抿咯,佢打算将呢个类军队化操练变成一个考核制度,边个两次考核唔达标嘅就要将佢革职。跟住佢喺原来训练动作嘅基础上面又增加多一个动作——掤直只脚嚟操步,搞到班猫科动物练到歪下歪下噉。后嚟唔知点解啲人类觉得呢种动作行起嚟好摇曳生姿,就借鉴咗过嚟,用于展示时装,称之为“猫步”。

  依家呢班可怜嘅猫科动物畀呢个操练搞到筋疲力尽,连追猎物都冇力,正常嘅工作生活都打到乱晒。个个喺度埋怨呢种唔切合自身实际嘅做法,话今次真係阿茂整饼——冇嗰样整嗰样啊!

  (插图:骠戈)

爱问(iAsk.com)
不支持Flash
 
不支持Flash