雨神萧敬腾:你不开唱便是晴天

2013年04月16日14:50  南方都市报 微博

  广州笔记

  □ 王婉芳

  近年嚟,娱乐圈一直流传着雨神嘅神话,据闻萧敬腾[微博]无论去亲边度开演唱会,边度就雷雨大作口架。唔知系“好嘅唔灵丑嘅灵”定“有咁啱得咁桥”,反正镬镬系噉,神乎其神,重准过天气预报,难怪啲网友攞佢嚟讲笑话:“你不开唱,便是晴天。”

  好似噉样嘅神人,我哋街坊当中就有一个。如果住喺小区里面话连阿勇都唔识喔,真系好打埋都有限啰。呢位仁兄有咩过人之处呢?佢唔似得萧少噉呼风唤雨,之前去亲边间公司打工,边间公司就执笠,常日打烂饭碗冇工开。而家就演变成一条———停电!去边度,边度就黑晒,唔系烧保险丝就系跳闸,认真超级无敌鬼见愁,神过雨神啊。“唔想见到你啊!”呢句阿勇已经听惯听熟咯,冇办法,自己都服得自己好紧要,次次系噉,人哋想唔当佢系衰神或者瘟神都唔得嘞。

  好彩天有眼,上个月自认黑过墨斗嘅阿勇终于有咗用武之地。嗰日有个女仔为情所困,一时谂唔开,爬上高压线塔30米高处企图寻短见。吓到围观啲人气都唔敢唞。千钧一发嗰阵,有人大声嗌:“死唔去嘅,冇有使惊!阿勇喺度!”阿勇自言自语话:“人命关天,唔知得唔得口架。”说时迟那时快,话口未完啫,现场跳闸停电即刻应验!个女仔畀阿勇劝返落嚟。个个揞住肚皮笑餐懵,话阿勇简直就系奇人,关键时刻大发神威,应该奉为“电神”噉话。

  就系噉,阿勇一夜成名,直情系威名远播添。而且意外事故变爱情故事,听讲阿勇“英雄救美”之后,同个女仔合晒眼缘,跟住重拍拖准备谈婚论嫁添啵,皆大欢喜啦。

分享到:
猜你喜欢

看过本文的人还看过

意见反馈 电话:010-82612286保存  |  打印  |  关闭